Este sitio web utiliza cookies, además de servir para obtener datos estadísticos de la navegación de sus usuarios y mejorar su experiencia de como usuario. Si continúas navegando, consideramos que aceptas su uso. Puedes cambiar la configuración u obtener más información en nuestra política de cookies pulsando aquí.
Entendido
Iniciar búsqueda
Cerrar
JOAN IGNACI CULLA

Dimissio irrevocable com a president de Som Valencians

Es el momento de donar pas a gent mes jove i millor preparada
- 09/08/2018
Joan Ignaci Culla. Joan Ignaci Culla.

El passat 30 de novembre vaig presentar la meua renuncia a la presidencia del partit. Una renuncia que no va ser aceptada per part del secretari general. Les mostres de carinyo manifestades per tots els militants de Som Valencians influiren en pospondre la meua decisio. Hui, ya transcurrit cert temps, i abans de l'assamblea general per a poder elegir al millor candidat, os comunique la meua dimissio en caracter irrevocable.

Despres d'un analisis exhaustiu, no exent de tristea, crec que es el moment de donar pas a gent mes jove i millor preparada, pero sobre tot, per a asentar el valencianisme politic a on le correspon.

He intentat, modestament, aportar lo que bonament he pogut en el temps que he estat al front. Hui, que ya te una trayectoria el partit, necessita un nou impuls, noves dinamiques que mos proyecten a ser la referencia politica del valencianisme. Algo que, per les meues circunstancies personals actuals, no puc oferir.

Celebrem enguany el centenari de la Declaracio Valencianista una declaracio d'amor i d'orgull a la nostra terra, a la nostra cultura, a la nostra llengua valenciana, en definitiva a la nostra identitat. En eixe mateix espirit emplaç a continuar treballant per a recuperar (igual que en aquel temps), la conciencia i consciencia dels valencians per damunt de les qüestions personals i d'ingeriencies alienes, siguen del nort o de ponent.

En el major apreci i cordialiatat, quede a la vostra disposicio per a lo que necessiteu.

Un fort abraç

Joan Ignaci Culla Hernández

Categorías de la noticia

Otras noticias en Opinión

Otras noticias en sucesos

Una de las víctimas estuvo un día en el hospital en observación
También se le han imputado los delitos de usurpación de identidad y usurpación de funciones públicas
Comparte la noticia
Eventos y digitales valencianos, S.L. Todos los derechos reservados
-


Otros productos de Eventos y digitales valencianos, S.L.