menu
cancel
Cerrar
Portada
Ir a la edición General
Edición Alicante
Edición Castellón
Edición Valencia
L´Art del Sport Blue
Aquà Podcast
Canal educación
Canal empleo
Canal hostelerÃa
Comarcas
Edición papel
Ediciones especiales
La Comunitat Misteriosa
La foto del Periódico de AquÃ
Los Toros de AquÃ
Y además...
Arte y Moda
Ciencia
Cine
Comunitat
Cultura
DANA
Deportes
EconomÃa
Educación
El Picudo
En Busca del Tesoro Perdido
En valenciÃ
Galerias Imágenes
Gambling
GastronomÃa
Gente
Información y contacto
Música
Opinión
Pasatiempos - Ocio
PolÃtica
Premios TV
Salud
Sorteos y loterÃas
Stilo latino
Stop al foc
Sucesos
Tarifas
TecnologÃa
Tribunales
Turismo
TV
Estás en:
EPDA
Camp de Morvedre
Estivella
SENSE PÈLS (EN LES CAMES)
Adolfo Suárez, Falles i què bo que està Castelló
L'aventurera del Camp de Morvedre
LAIA MORVEDRE -
28/03/2014
Laia observa una foto del rei i Suárez. FOTO EPDA
Després de tanta festa, pensava que hui anava a ser un dia tranquil. He tornat prompte de menjar-me la paella de ca mos pares. Volia descansar. Vos estava escrivint quan he posat la tele. En eixe moment he descobert que havia faltat Suárez. M'he passat tota la vesprada de cara a la pantalla. La veritat és que jo no me'n recorde de quan governava per a casa sempre en parlaven bé. Mai no oblidaré la seua mirada penetrant i la manera de pronunciar. M'estava recordant d'aquella genial fotografia amb el rei. Em pregunte si algun polÃtic d'ara és capaç de ser tan conciliador com ell.
Estos dies han estat genials i esgotadors. M'he passat el temps entre la capital i Sagunt. El 18 ens donaren festa en l'oficina aixà que vaig aprofitar-ho al mà xim. El 17 anà amb Miquel a vore les falles d'acÃ. La de la Victòria estaba molt bé. M'alegre que guanyarà sobretot enguany que ja no està Miguel Angel AlegrÃa. Era un home que em queia molt bé. Va fer molt per les falles. La falla d'Eduardo Merello era bonica encara que m'imagine que el president, el periodista Enric Cuenca, es quedaria una miqueta decebut. Sort que té al costat la regidora Cristina RodrÃguez per a animar-lo. Eixa xica té uns ulls que m'enxisen. Vérem la de la Marina. Va quedar l'última però a mi em va agradar moltÃssim. La infantil de Palleter, dedicada al Castell de Segart, tenia també la seua grà cia. Sopà rem un voluminós entrepà i unes bones cerveses. Passà rem per l'orquestra fallera situada a la plaça del Cronista. Va estar bé. Acabà rem a casa fent-nos una copa i alguna cosa més. Però se n'anà prompte.
El dia 18 va ser total. De bon de matà anà rem Fina i jo a València per vore falles. Portava un generós escot per a no passar calor a la mascletà . Disfrutà rem d'uns bons bunyols prop del Micalet. De vesprada vaig quedar de nou amb Miquel. Estiguérem una miqueta a l'ofrena de Sagunt. Vaig vore l'alcalde. Cada dia em té més enamorat. D'allà anà rem en cotxe a la capital. Vérem l'ofrena. Em va fer molta il·lusió trobar-me la banda de Morvedre. Aquella nit va ser especial. Va convidar-me a sopar en un restaurant. Beguérem molt… moltÃssim. Total que a la matinada i ja a Sagunt acabà fent al cotxe el que no havia fet des de joveneta. El dia de Sant Josep el vaig passar amb una ressaca molt forta. Em quedà a casa mirant la cremà .
Ara vos deixe. Vull continuar mirant tot el que diuen de Suárez. Ja continuaré contant-vos coses.
CategorÃas de la noticia
Adolfo suárez
Morvedre
Castelló
Laia morvedre
Quizá te interese
2 ex jugadoras del Levante y 1 del Valencia a un paso de la gloria europea
LA UNIÓ reitera la necessitat d'establir preus d'entrada per damunt d'1 euro/kg per als cÃtrics importats
DEPORTES
À Punt retransmetrà el València-Leganés, segon test per al conjunt de Corberán
¿Qué tiempo hará este fin de semana en la Comunitat Valenciana?
La Comunitat Valenciana bate récord en ingresos y turistas recibidos
Meliana vive una gala histórica que ensalza el deporte como motor de comunidad y valores
La diversidad toma la palabra en el I Certamen Nacional de Escritura ADACAM-ADEM
Eventos y digitales valencianos, S.L. Todos los derechos reservados
Aviso Legal
PolÃtica de Privacidad
PolÃtica de Cookies
Contacto
Otros productos de Eventos y digitales valencianos, S.L.