L'exposició estarà ubicada a la Sala Vilaragut del Castell d'Alaquàs i està formada per les fotografies que joves de tota la Comunitat Valenciana van presentar al concurs de fotografia #Noemtoqueselwhatsapp 2016, convocat per l'IVAJ.GVA JOVE. La mostra és fruit de les iniciatives i idees dels joves que van participar al concurs. Aquesta està acompanyada d'una guia que pot ser descarregada de www.ivaj.es/mimporta, i utilitzar per a la realització d'activitats didà ctiques sense à nim de lucre, sempre que es cite la procedència.
L'objectiu és que aquesta mostra serveixca com a material didà ctic per als centres educatius. Per això, durant aquests dies s'han programat visites per a tots els centres educatius. Passaran per ella un total de 1000 alumnes, principalment els alumnes de segon i tercer de secundà ria i l'alumant del Centre de Formació Francesc Ferrer Martà d'Alaquà s. En qualsevol cas, la mostra està oberta a tot el públic.
L'exposició forma part de la programació d'activitats organitzada per l'Ajuntament d'Alaquàs amb motiu de la commemoració del "Dia Internacional de l'eliminació de la violència contra les dones" que es celebra anualment cada 25 de novembre.