menu
cancel
Cerrar
Portada
Ir a la edición General
Edición Alicante
Edición Castellón
Edición Valencia
L´Art del Sport Blue
Aquà Podcast
Canal educación
Canal empleo
Canal hostelerÃa
Comarcas
Edición papel
Ediciones especiales
La Comunitat Misteriosa
La foto del Periódico de AquÃ
Los Toros de AquÃ
Y además...
Arte y Moda
Ciencia
Cine
Comunitat
Cultura
DANA
Deportes
EconomÃa
Educación
El Picudo
En Busca del Tesoro Perdido
En valenciÃ
Galerias Imágenes
Gambling
GastronomÃa
Gente
Información y contacto
Música
Opinión
Pasatiempos - Ocio
PolÃtica
Premios TV
Salud
Sorteos y loterÃas
Stilo latino
Stop al foc
Sucesos
Tarifas
TecnologÃa
Tribunales
Turismo
TV
Estás en:
EPDA
L'Horta Nord
FOIOS
Foios pagarà en breu 430.000 € en factures d'exercicis passats
Moltes d'elles són anteriors al Pla de Proveïdors del 2012
REDACCIÓ -
22/06/2017
Lalcalde de Foios, Sergi Ruiz. EPDA
L'Ajuntament de Foios va aprovar en l'últim ple destinar 430.000 € a pagar les factures de l'anomenat compte 413, és a dir, factures per productes i servicis de proveïdors que en el seu dia es quedaren sense pagar per falta de consignació pressupostà ria.
La gran majoria de les factures reconegudes són anteriors al canvi de govern del 2015, fins i tot moltes d'elles, anteriors al Pla de Proveïdors del 2012, un préstec habilitat per l'Estat per a socórrer els municipis perquè pagaren el deute amb els proveïdors.
Per a l'alcalde, Sergi Ruiz, "la diferència amb aquell Pla, és que hui l'Ajuntament pagarà prop de mig milió d'euros a pulmó, amb recursos propis, sense el finançament de l'Estat i sense recórrer a l'endeutament, la qual cosa suposa un gran esforç econòmic i de tresoreria que l'Ajuntament de Foios fa per a saldar un deute que, en molts casos, els proveïdors ja havien donat per perdut".
Durant els dos primers anys, el govern de coalició format per CompromÃs, PSOE i Volem Foios, s'ha bolcat en resoldre la greu situació econòmica, financera i de tresoreria que arrossegava l'Ajuntament, regularitzant especialment el pagament a proveïdors, molt castigats fins ara per les administracions, que han passat de cobrar amb retards de més d'un any a cobrar quasi puntualment.
El regidor d'Hisenda, Gumer Inarejos, també s'ha mostrat molt satisfet: "La responsabilitat del nou equip de Govern queda palesa amb estes mesures. En els dos últims anys ha quedat reflectida la bona gestió ja que l'herència era molt negativa. Hem equilibrat els comptes i sanejat la comptabilitat de l'Ajuntament.
CategorÃas de la noticia
Foios factures proveïdors pendents
Quizá te interese
Moncada presenta su nueva revista de fiestas 2025
La XI edició del Torneig Interplatja de la Pobla de Farnals conclou amb gran participació i ambient esportiu
El lado oscuro de 'La Cordà ' de Paterna: los vecinos del centro denuncian imposiciones, gastos y una gestión municipal deficiente
Los socorristas de Alboraya desmienten informaciones falsas que atentan contra su imagen profesional
Visita guiada al campanario de los Santos Juanes de Puçol
Un accidente en la A-7 a la altura de Paterna provoca retenciones de más de seis kilómetros
Rafelbunyol ja té el seu pla de seguretat local
La Pobla de Farnals organitza activitats semanals gratuites a l'aire lliure
Eventos y digitales valencianos, S.L. Todos los derechos reservados
Aviso Legal
PolÃtica de Privacidad
PolÃtica de Cookies
Contacto
Otros productos de Eventos y digitales valencianos, S.L.