menu
cancel
Cerrar
Portada
Ir a la edición General
Edición Alicante
Edición Castellón
Edición Valencia
L´Art del Sport Blue
Aquà Podcast
Canal educación
Canal empleo
Canal hostelerÃa
Comarcas
Edición papel
La foto del Periódico de AquÃ
Los Toros de AquÃ
Y además...
Arte y Moda
Ciencia
Cine
Comunitat
Cultura
DANA
Deportes
EconomÃa
Educación
El Picudo
En Busca del Tesoro Perdido
En valenciÃ
Galerias Imágenes
Gambling
GastronomÃa
Gente
Información y contacto
La Valencia Misteriosa
Música
Opinión
Pasatiempos - Ocio
PolÃtica
Premios TV
Salud
Sorteos y loterÃas
Stilo latino
Sucesos
Tarifas
TecnologÃa
Tribunales
Turismo
TV
Estás en:
EPDA
Camp de Morvedre
Faura
FAURA
L'Ajuntament de Faura col·labora amb el col·legi Sant Vicent Ferrer en la celebració del Dia de l'Arbre
L'alumnat cultiva plantes aromà tiques autòctones en un hort escolar i confecciona saquets aromà tics
REDACCIÓ -
11/02/2019
Els alumnes del col·legi de Faura en el Dia de lArbre. EPDA
Durant tota la setmana tant l'alumnat d'Infantil del CEIP Sant Vicent Ferrer com el de Primà ria estan realitzat diferents activitats emmarcades en la celebració del Dia de l'Arbre, en l'organització de la qual ha participat l'Ajuntament de Faura. Enguany, la iniciativa ha estat centrada en les plantes aromà tiques autòctones i els xiquets i xiquetes han pogut conéixer diverses espècies i les seues propietats. A més a més, han aprofitat la setmana dedicada al Dia de l'Arbre per treballar altres temes com ara la protecció de la natura, la importà ncia del reciclatge i la reutilització d'elements que poden produir un important impacte en el medi ambient com a conseqüència de la seua complicada eliminació.
Eixe és el cas dels neumà tics que es faran servir com a test per a les plantes que aquesta setmana cultivarà la comunitat escolar dins d'una parcel·la del col·legi que està dedicada a hort. Totes les classes estan participant en la pintura d'aquestos neumà tics, la reutilització dels quals complirà una doble funció: com a contenidor de les plantes i com a element decoratiu.
El treball a l'hort serà l'activitat més important de totes les que s'han organitzat amb motiu del Dia de l'Arbre, ja que l'alumnat participarà en la plantació de, per exemple, romer, lavanda, ruda i à loe vera, però, més endavant, deuran continuar col·laborant en la cura de les plantes, procurant-les l'atenció necessà ria perquè continuen creixent.
Dins de les classes, tots els cursos han dedicat unes hores a conéixer aquestes varietats mediterrà nies de plantes aromà tiques que han cultivat, les seues caracterÃstiques i les beneficioses propietats que tenen per a la salut, com és el cas de, per exemple, l'à loe vera.
Per últim, l'alumnat ha confeccionat un saquet aromà tic per emportar-se a casa i tindre un record de totes les activitats que han desenvolupat en l'aula.
CategorÃas de la noticia
FAURA
DIA. ARBRE
EN VALENCIÀ
Quizá te interese
Meliana vive una gala histórica que ensalza el deporte como motor de comunidad y valores
La diversidad toma la palabra en el I Certamen Nacional de Escritura ADACAM-ADEM
Detenido el dueño de un Kebab en Biar por explotación laboral
La lipoproteÃna, un factor de riesgo para enfermedades cardiovasculares
Sargantana presenta sus nuevas apuestas literarias en Valencia
SIN AGUA, SIN AGRICULTORES
Detenido por el homicidio de una mujer de Sevilla cuyos restos se encontraron en Gandia
La falla Joaquim Costa-Burriana gana el primer Premio Fallero Controla Club
Eventos y digitales valencianos, S.L. Todos los derechos reservados
Aviso Legal
PolÃtica de Privacidad
PolÃtica de Cookies
Contacto
Otros productos de Eventos y digitales valencianos, S.L.