Més de 200 persones s'han inscrit en els 30 grups de conversació que promou la Regidoria de Cultura, Educació i Festes a través la Xarxa de Biblioteques de Llíria.
Este intercanvi és una activitat creada, dirigida i organitzada per personal de la Xarxa de Biblioteques que pretén posar en contacte espanyols i natius d'altres països residents a Llíria per a la pràctica d'idiomes.
Dels 30 grups formats, hi ha 25 grups distribuïts en tres nivells per a anglés (intermedi baix, intermedi i avançat), dos grups de nivell intermedi de francés i un altre grup d'alemany per a principiants, a més d'un grup de nivell avançant d'espanyol i un de valencià per a principiants.
Esta proposta, que ja arriba a quarta edició, és totalment gratuïta, ja que ambdós col·lectius hi participen de forma voluntària i desinteressada des del passat 1 d'octubre.
A causa de l'èxit d'esta iniciativa, a partir del 13 d'octubre s'obrirà un nou termini d'inscripció per a noves incorporacions i canvis de nivell. Enguany s'ha canviat d'ubicació i els grups tenen el punt de trobada a les aules de l'edifici Multiusos.
El regidor de Cultura, Educació i Festes Salvador Oliver ha manifestat la seua satisfacció per la quantitat d'inscrits en els grups i ha remarcat que esta activitat "pretén contribuir a millorar la pràctica d'idiomes de forma gratuïta, servir de suport als estudiants, possibilitar el reciclatge als professionals desocupats, fomentar el voluntariat i promoure la integració cultural dels estrangers a la localitat"