La crisi econòmica continua siguent una arma que utilitzen tots els partits polítics cap al partit que estiga governant l'ajuntament en este moment. I els membre de Compromís no són diferents. Paco García, cap de llista de Compromís a Llíria, califica de "nefasta" la gestió econòmica de Manuel Izquierdo, davant el rosari d'incompliments i paràlisi de diverses infraestructures que, segons García, ja tenien que estar en funcionament fa anys i que, a hores d'ara, moltes d'elles encara no tenen ni consignació pressupostària ni un projecte definit.
Segons el líder polític, "el deute econòmic que arrossega la generalitat per les polítiques de fastos, grans events i obres improductives, ha fet que molts projectes de Llíria hagen anat a parar al calaix de l'oblit".
Per a García, en 8 anys que porten els populars en l'alcaldia de Llíria, en matèria educativa "han estat incapaços de construir cap col·legi públic o dotar de noves instal·lacions a l'Escola Permanent d'Adults, a més de tindre pendent construir el nou IES Camp de Túria i que la Generalitat assumisca el cost del personal del Conservatori de Música que suposa un despesa municipal de més d'un milió d'euros cada any".
En referència a la Justícia, el Consell "no ha destinat en més de 5 anys que estan cedits els terrenys per al nou Palau de Justícia, ni un cèntim dels 14,11 milions que val la nova infraestructura per albergar als 7 jutjats del Partit Judicial de Llíria i als funcionaris que actualment estan amuntegats en un edifici vell i obsolet".
"La Seguretat -apunta García- també està oblidada i el Conseller de Governació ha fracassat estrepitosament en el programa PLISE, ja que la Comissaria de la Policia de la Generalitat que tenia que estar en funcionament en 2010, no compta ni amb terrenys, ni amb assignació pressupostària, ni amb un projecte definit".
Un altre dels incompliments 'flagrants', segons el responsable de Compromís, "ha estat la construcció d'un vertader hospital comarcal per al Camp de Túria i Serrans, conformant-se en una simple extensió hospitalària de l'Arnau de Vilanova, sense paritoris i amb mancances d'especialitats. De fet, sembla que les obres s'han paralitzat novament per impagaments a l'empresa constructora i l'abandonament dels treballadors per no cobrar els seus salaris".