Els dilluns a la nit À Punt porta a l'horari de mà xima audiència la riquesa cultural i festiva de la Comunitat Valenciana amb l'estrena del programa Terra de festes. Un programa impulsat juntament amb la Federació de Valenciana de Municipis i ProvÃncies que pretén donar la importà ncia que es mereixen les tradicions més arrelades dels nostres pobles, aquelles que definixen la nostra identitat.
Cada dilluns a les 22:45 hores, Terra de festes recorrerà els pobles de la Comunitat Valenciana per a mostrar les celebracions més rellevants, però també farà parada en xicotetes festivitats menys conegudes, però igual d'emotives. Els espectadors disfrutaran de les marxes mores que inunden els carrers, s'emocionaran amb les processons i alliberaran adrenalina amb els famosos bous al carrer.
El presentador
Ferran Cano
i les reporteres
Nerea Camps i Mari Carmen Montes
viatjaran als pobles en festes per a donar veu als protagonistes i descobrir els detalls més cridaners. També estarà present en Terra de festes la gastronomia tÃpica, que encara fa més especials eixos dies.
El primer 'Terra de festes'
En cada capÃtol, el programa visita
tres pobles
, i en este primer estarà en les festes de Moros i Cristians de
Benissa
, que enguany celebren el 50 aniversari. També es traslladarà a
Vinaròs
on ens mostrarà la fira i les festes de Sant Joan i Sant Pere, i participarà en la XXXIII edició de la Trobada de Nanos i Gegants d'esta ciutat del Baix Maestrat.
Per últim, viatjarà a les festes de Sant Pere de
Quatretonda
on serà testimoni de la importà ncia dels bous al carrer i de la passió que desperten. També descobrirà una tradició recuperada fa molt poc: el cant dels gojos a Sant Pere.