Hui dijous 5 d'octubre, a les 19:00 horas, al saló de plenaris de l'Ajuntament, s'ha convocat la segona reunió plenà ria del Consell Agrari Municipal de Xà tiva en el que va d'exercici, presidit pel tinent d'alcalde i regidor de Promoció Econòmica, Miquel Lorente. Entre els distints assumptes que contempla l'ordre del dia figura la canalització de la séquia Murta.
També està previst que s'informe als assistents sobre l'estat de les sol·licituds de subvenció per a la reparació de camins agrÃcoles formulades tant davant de la Conselleria com de la Diputació de València. Aixà mateix, s'actualitzarà la informació al voltant de les diverses jornades d'especialització organitzades per la Generalitat Valenciana en matèria agrà ria.
Finalment, el regidor Lorente donarà compte de l'estat actual del procés de denominació d'origen de l'all tendre de Xà tiva.