Josep Magraner. /EPDAÀ Punt Radiotelevisió Valenciana ha nomenat hui a Josep Magraner Duart como a nou Director d'Informatius.
Magraner és Llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Complutense de Madrid i té una àmplia experiència en el camp del Periodisme, la comunicació corporativa i la televisió.
En televisió ha desenvolupat gran part de la seua carrera durant 25 anys, ja que va ocupar distints llocs de responsabilitat en Canal 9 des dels seus inicis (1989) fins a 2014. Començà com a periodista redactor d'informatius fins a 1993, quan va ser nomenat Cap d'Informació Comarcal (1993-1995) i Subdirector en funcions del Notícies 9 de les edicions de Migdia i Nit, càrrec de confiança en l'àrea d'Informatius que va desenvolupar fins a 1995.
Des de 1995 fins a 2006, Magraner ha desenvolupat tasques de direcció de distintes edicions d'Informatius (Migdia, Nit i Cap de Setmana) així com a Director d'Informatius Especials (2001-2005) de la cadena pública valenciana. A partir de 2006 fins a 2014 ha estat Director de Retransmissions, programes e Informatius Especials de Canal 9.
En el camp de la comunicació corporativa, des de juny de 2014 fins a l'actualitat ha estat Director de Comunicació de l'EMT, on ha desenvolupat les tasques de direcció de Relacions Públiques de l'empresa municipal de transports de la ciutat de València i àrea metropolitana. En esta linia, també ha estat coordinador dels Clubs de Lectura de Ámbito Cultural del Corte Inglés en València y Castelló.
Magraner substitueix en el càrrec a Ivan Esteve, qui seguirà en l'àrea directiva dels Informatius de la cadena pública com a Cap de Redacció, un càrrec d'alta responsabilitat que té com a missió marcar la linea editorial del espais informatius, seleccionar les informacions que es cobrixen en els informatius diaris i no diaris, i gestionar el personal de la redacció.
Comparte la noticia
Categorías de la noticia