Acte de presentació Maria Josep Picó de Més Compromís -EPDALa periodista saguntina, M. Josep Picó, ha acceptat d'acompanyar Joan Baldoví com a independent en la candidatura de Més Compromís per la província de València. Dijous 24 d'octubre, a les 19.30 hores, al Centre Cultural Mario Monreal, farà la seua presentació davant els seus conciutadans en un acte en què conversarà amb el també periodista local Enric Cuenca.
Especialitzada en temes medioambientals, ha col·laborat en nombrosos mitjans de comunicació (s'inicià a les pàgines de Levante-EMV), ha dirigit revistes de divulgació com NAT, ha publicat diversos libres i en l'actualitat imparteix classes en el departament de Comunicació de la Universitat Jaume I.
La seua inclusió en les llistes pretén donar veu i aportar solucions a tota la problemàtica medioambiental i la situació d'emergència climàtica. Al mateix temps, des del seu coneixement de la realitat valenciana, treballarà per millorar les normatives i decisions estatals que poden afectar-nos com a valencians i que s'aproven al Congrés espanyol.
Des dl col·lectiu comarcal, i especialment des de Compromís per Sagunt, s'ha rebut amb una gran satisfacció la seua acceptació d'acompanyar Joan Baldoví per a defendre a Madrid els interessos dels ciutadans valencians, i també la possibilitat de comptar amb una veu pròxima i coneixedora dels temes que afecten al Camp de Morvedre des d'una opció d'estricta obediència valenciana.
Comparte la noticia
Categorías de la noticia