Este sitio web utiliza cookies, además de servir para obtener datos estadísticos de la navegación de sus
usuarios y mejorar su experiencia de como usuario. Si continúas navegando, consideramos que aceptas su
uso.
Puedes cambiar la configuración u obtener más información en nuestra política de cookies pulsando aquí.
Les lliçons sobre suport vital bàsic i desfibril·lació semiautomàtica s'impartiran a l'edifici Multiusos els dies 28 i 29 de juny
0
REDACCIÓ - 09/06/2014
L'ONG Tècnics d'Emergències Sanitàries Sense Fronteres (TESSINF) impartirà un curs de suport vital bàsic (SVB) i desfibril·lació semiautomàtica (DEA) els dies 28 i 29 de juny a l'edifici Multiusos de Llíria.
El curs servirà per a obtindre la titulació acreditada per l'Escola Valenciana d'Estudis de la Salut de la Conselleria de Sanitat de la Comunitat Valenciana (EVES) i la duració és de 12 hores presencials (60 euros) i 6 hores presencials en el cas de les renovacions (40 euros). Per als voluntaris, estudiants i desocupats el preu és entre 35 i 45 euros.
Per a acudir al curs cal ser major d'edat i disposar del títol de graduat en educació secundària o equivalent. Està especialment dirigit a infermers, tècnics d'emergències sanitàries, auxiliars d'infermeria i personal sanitari, bombers, policies o membres de protecció civil.
Els tècnics de TESSINF impartiran les lliçons davall les recomanacions de la RCP (reanimació cardiopulmonar) de la SEMICYUC (Societat Espanyola de Medicina Intensiva, Cures Crítiques i Unitats Coronàries) i d'ERC (European Resuscitation Council). Les places són limitades i s'atorgaran segons vagen arribant les sol·licituds correctament al correu electrònic[email protected].
Les malalties coronàries són la primera causa de mortalitat als països industrialitzats i fins un 50% de les morts que originen són sense previ avís. Cada any a Espanya es produïxen 68.500 infarts, dels quals un 30% moren abans de rebre una atenció sanitària qualificada. D'ací la importància d'este curs.