L'Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor (OMIC) ha presentat els resultats de les seues actuacions al llarg de 2013. Entre les dades destacables figuren 450 reclamacions ateses, de les quals 179 van ser resoltes favorablement i 97 estan en tramitació.
L'Oficina ara s'ubica en la seu de l'Ajuntament dels Alts del Mercat i atén els usuaris de dilluns a dijous de 9.00 a 13.30 hores. Amb este trasllat es fa més fàcil a l'usuari rebre atenció, ja que els servicis estan més centralitzats.
Un 86% dels usuaris van preferir acudir presencialment a l'oficina, i el 100% dels atesos per esta via, correu ordinari, registre de l'Ajuntament, telèfon e email, es van mostrar satisfets amb la informació obtinguda i el servici rebut.
Al llarg de 2013 s'ha aconseguit reduir el temps de resolució de les reclamacions i s'ha implantat l'atenció en anglés. A més, des de mitjans de març, una representant de l'oficina treballa en la seu de l'Ajuntament.
Per sectors, les reclamacions han versat sobre telefonia i comunicació (48'22%) , electricitat, gas i aigua (12'89%), banca (9'78%) , electrodomèstics (5'56%) i segurs (4'67%).
El regidor de Consum, José Miguel Maicas, ha mostrat la seua satisfacció pel bon funcionament de l'OMIC i ha remarcat el "el augment de les visites rebudes a l'any anterior. Cal fer menció especial als diners tornat en reclamacions, que ha passat de 25.356 euros a 34.533 euros, quantitat molt respectable sobretot per als consumidors que han vist complides els seus expectatives". "Todos estes dades indiquen un major esforç i dedicació del personal, que ens ha de motivar per a continuar treballant en esta línia, que està donant els seus frutos", ha conclòs.
Comparte la noticia
Categorías de la noticia