Enric EsteveCompromís per Puçol sempre hem pensat que si no hi ha base no pot haver-hi altura. Ho diem perquè és el que li ha passat al PP. Un partit sense cap projecte, ni per a l’estat, ni per a les autonomies, ni per als pobles, però que sempre ha comptat amb el suport del capital i per tant dels principals mitjans de comunicació. Si no fóra així no s’entén que continuen votant-lo els milers de ciutadans i ciutadanes que hui encara el voten.
Deia un bon amic nostre que els grans partits se pareixen cada vegada més a equips grans de futbol. Els seguidors són “ultra seguidors” i justifiquen totes les accions, per brutes i corruptes que siguen, si les fa el seu partit. L’exemple més clar, el PP. Corrupció continuada a la Comunitat Valenciana, a la Comunitat de Madrid, al govern central. I ara una altra vegada en Madrid. Si és que ho porten en l’ADN.
El nostre diputat Joan Baldoví, com sempre ha estat molt sembrat, i fa uns dies, quan esclatà la guerra entre fra-Casado i l’Ayuso, va penjar un twitt que en uns minuts ja tenia milers de “m’agraden”. Amb una fotografia de la seu del PP de Madrid, escrivia: “PePe Gotera y Otilio. Espionajes, corrupciones y chapuzas a domicilio.”
Compromís pensem que no farà falta que la ultradreta espente, el mateix PP acabarà fent-se l’haraquiri i potser acabe per desaparéixer de l’escena política.
Hui en dia el PP és un partit sense cap ni peus, i això vol dir que a Puçol li pot esguitar. Pel que ve de Madrid, (quan el mal ve d’Almansa a tots alcança), i per la pèssima gestió del PP de Puçol amb la seua alcaldessa al davant.
Fotos, totes les que calguen. Però la gestió brilla per la seua absència. Exemples a cabassos. El poble està més brut que mai. La vorera del Camí de les Rotgeres o la Vereda Camí la Mar són la verdadera imatge del que fa el PP cada dia. Pressupost per al 2021 sense complir els acords als quals arribà amb Compromís per Puçol. Pressupost per al 2022, estem en març, i ni està ni se l’espera. La Policia Local sense quasi agents per a prestar el servei que un poble com Puçol necessita, etc, etc, etc.
En resum, el que diu el títol del nostre article. PP = Partit Podrit i lo podrit sempre fa mal olor.
Comparte la noticia