@Ascens Levante UDÀ Punt celebra amb el Llevant l’ascens a Primera amb una programació especial. Des de les 20 hores la cadena oferirà la rua de celebració dels llevantinistes pels carrers de València, la visita a les principals institucions de govern i la salutació de l’equip victoriós a l'afició des del balcó de l'Ajuntament del Cap i Casal.
Les primeres imatges d’eixa celebració es podran veure des del programa Bona vesprada, Comunitat Valenciana, que conduix Ximo Rovira i Àlex Blanquer. A les 20:30 hores agafarà el relleu el programa Grada, que estarà íntegrament dedicat a la tornada dels llevantinistes a la categoria principal de la Lliga després del triomf a Burgos d’ahir diumenge. La radiotelevisió valenciana contarà amb detall la desfilada de l’equip granota per València, la visita a la Mare de Déu i les diferents recepcions oficials.
L’especial Grada estarà presentat per Juanma Melero i Isabel Sánchez, que estaran acompanyats en els comentaris per dos llegendes del llevantinisme: Sergio Ballesteros i Juanfran García. L’equip el completaran els periodistes que faran les connexions: Xavi Alberola (basílica i Ajuntament), Inma Cerro (Palau de la Generalitat), Lucía Pastor (Diputació i Ajuntament) i Pepa Benetó (autobús).
Els equips del programa Bona vesprada, Comunitat Valenciana i els d’esports d’À Punt oferiran connexions en directe des de diversos punts de la gran festa d’ascens. L’itinerari comença a l’estadi Ciutat de València i acabarà en el mateix lloc d’origen. També estarem dins l’autobús per a mostrar l’ambient que es viu als carrers de València i com ho celebren els jugadors victoriosos.
La programació especial començarà a les 20:30 horesper a poder donar en directe la eixida des de l’estadi i les parades previstes.
A les20:50 hores, l’equip del Llevant farà parada a la plaça de la Reina per a fer-li la tradicional ofrena a la Mare de Déu dels Desemparats a la basílica. Després, a les 21:15 hores tindrà lloc la recepció a la Diputació de València pel president de la institució provincial, Vicent Mompó.
L’itinerari continuarà al Palau de la Generalitat a les21:30 horeson seran rebuts pel president Carlos Mazón. I a les 22:30 hores, la festa llevantinista es traslladarà a la plaça de l’Ajuntament de València, on tindrà lloc la recepció per l’alcaldessa de València, María José Catalá i on els jugadors que han fet possible la tornada a Primera Divisió saludaran l’afició des del balcó del consistori.
Tot seguit, continuarà la festa a les 23 hores a la font de les Quatre Estacions a l'Albereda de València itornaran a les 23:30 hores al coliseullevantinista, que la pròxima campanya tornarà a viure partits de Primera.
Comparte la noticia
Categorías de la noticia