Este sitio web utiliza cookies, además de servir para obtener datos estadísticos de la navegación de sus
usuarios y mejorar su experiencia de como usuario. Si continúas navegando, consideramos que aceptas su
uso.
Puedes cambiar la configuración u obtener más información en nuestra política de cookies pulsando aquí.
Seguix en À Punt 'Els encierros de Onda' el 24, 25 i 26 d'octubre
Demà dijous i divendres des de les 11:45 h els aficionats podran disfrutar en directe d'este espectacle reconegut a tota Espanya
0
REDACCIÓ - 23/10/2024
Bous al carrer./EPDA
Els aficionats poden seguir per À Punt 'Els encierros de Onda' que se celebren des de demà dijous fins dissabte. És la primera vegada que la radiotelevisió valenciana emet en directe este acte, que està reconegut en la resta de comunitats autònomes pel cartell taurí que atresora cada any, un reclam que atrau milers de corredors de tot Espanya.
En esta edició, protagonitzaran el recorregut pels carrers d'Onda els bous braus de la ramaderia de Lagunajanda dijous, els de Madroñiz i José García Guillén divendres i els de la ramaderia de Torrestrella dissabte.
El magazín matinal Bon dia, Comunitat Valenciana estarà dijous i divendres en directe a Onda des de les 11:45 hores. El reporter David Torres ens mostrarà el recorregut de la carrera i ens traslladarà les millors històries dels corredors que venen de totes les parts de la Comunitat Valenciana i la resta d'Espanya a disfrutar de la festa d'Onda. Als presentadors de l'espai, Gemma Juan i Ximo Rovira, els acompanyarà al plató la periodista experta en temes taurins Marta García per a comentar i analitzar este espectacle que començarà a les 12 hores.
El dissabte 26 d'octubre, l'informatiu NTC Migdia que comença a les 14:00 hores oferirà una àmplia cobertura informativa de la jornada taurina amb les millors imatges de la jornada i tots els detalls de la carrera i els corredors.