Laia Benaches y Serafín ZubiriSota la batuta del mestre Andrés Valero Castells, l’espectacle “Boleros Màgics”, a càrrec de la Banda Simfònica i Jove Orquestra Simfònica de l’Agrupació Musical la Lírica, va portar-nos ahir a la nit, amb les veus dels cantants solistes Laia Benaches i Serafin Zuribi, a un dels millors espectacles que s’han gaudit en els últims estius i que més gent va portar aquestes festes a la plaça, que va estar de gom a gom fins a la fi de l’actuació.
La sillera Laia Benaches, que té una veu espectacular, i Serafín Zuribi van juntar les seues veus a la perfecció, oferint-nos un recorregut molt complet pels millors boleros de la història. Una oportunitat única que ens va fer gaudir de les cançons de sempre amb una interpretació exquisida i unes adaptacions musicals espectaculars per part de la Lírica.
La barca, Somos novios o Nosotros van ser cantades i aplaudides pels amants d’aquest gènere musical i van fer passar una vetlada molt agradable on van poder veure, l’alcalde Serafin Simeon, les cambreres del Crist Helena i Carmen Maria Gimeno, la regidora de Festes Amada Garrido, la regidora de Salut Pública Pública, la regidora de Benestar Social Carolina Manzano, el regidor d’Hisenda Marcos Zaragoza, la regidora de Joventut Visi Carrion, els regidors dels Psoe Josefina Zaragoza, Vicente Zaragoza, Ivan Cuenca i Felipe Garcia, i el regidor d’Espanya 2000 Andres Vicent.
Comparte la noticia
Categorías de la noticia