Anfós Ramón. /EPDAEn motiu del Dia de la Llengua i la Cultura Valencianes, que es celebra cada 3 de març en recort del decés, en 1459, del nostre més ilustre poeta en llengua valenciana, Ausias March, Lo Rat Penat ha organisat un acte commemoratiu per a enaltir l'importà ncia de la nostra llengua i lliteratura.
Com a part d'esta celebració, ademés dels ya tradicionals actes que celebra la Real Acadèmia de Cultura Valenciana, el pròxim dimarts 4 de març a les 20:15 h, Lo Rat Penat inaugurarà una placa commemorativa en honor al poeta Anfós Ramon i Garcia, una de les figures més destacades i guardonades de la poesia en llengua valenciana del sigle passat. En la plaça que du el seu nom, situada en la Ciutat Fallera de Valéncia,
L'acte tindrà lloc abans del tradicional sopar de llectura del fallo del concurs de llibrets de falla de Lo Rat Penat, en el que Anfós obtingué numerosos premis.
Est homenage còbra especial rellevà ncia despuix de la celebració, el passat any, de "L'Any Anfós Ramon", en motiu del centenari del seu naiximent, reafirmant aixina el reconeiximent al seu llegat lliterari i la seua incansable defensa de la llengua valenciana.
L'acte contarà en la colaboració de la Generalitat Valenciana, la Diputació de Valéncia, l'Ajuntament de Valéncia i de l'Unió Musical "Centre Històric" de Valéncia que actuarà en l'acte baix la direcció de Vicent Gabarda.
Comparte la noticia
CategorÃas de la noticia