El Club d’Escacs Ribera Baixa-L’Agricultura de Sueca hatornat a destacar en el Campionat Autonòmic Absolut i d'Aficionats,celebrat al complex esportiu-cultural de la Petxina, a la ciutat deValència. Amb una participació de set jugadors i uns resultats moltdestacats, sobreïxen dos títols autonòmics.
En lacategoria sub1700, els germans Jorge, Alicia i Milena FerrerGanatovska, junt a un dels capitans del club, Alexandre Alfosea, vancompletar una meritòria actuació amb 2.5 i 4.5 puntsrespectivament.
En categoria sub2000, Agnés Núñez deArenas aconseguí una brillant quarta posició, empatada amb elsubcampió de la categoria amb 5.5 punts. Este resultat li valguéper a proclamar-se Campiona Femenina de la categoria.
Finalment,en la categoria Absoluta, els Mestres Internacionals Joaquín iFrancisco Fiorito van signar una actuació molt completa, amb 5.5 i 5punts respectivament. Francisco acabà 8é empatat a punts amb el 4tclassificat del torneig. L'actuació de Joaquín li permetécoronar-se Subcampió Absolut de la Comunitat Valenciana.
Desdel club s’ha volgut destacar l’esforç, la dedicació i elcomportament exemplar dels set jugadors, així com el seu paper com areferents per a tots els companys de l’escola.
Amb estosresultats, l’Escola Escacs Ribera Baixa continua consolidant-se comun dels referents dels escacs base a la Comunitat Valenciana, fruitdel treball constant en la formació dels seus jugadors.
El Club d’Escacs Ribera Baixa aconseguix dos nous títols autonòmics
El Ribera Baixa-L’Agricultura corona al Subcampió Absolut i la Campiona Femenina sub2000 de la Comunitat Valenciana