Ir al contenido principal

Lo Rat Penat forma part de la 61a Fira del Llibre de València

En una edició de récort, la agrupació, tindráè un caseta junt a una ampla reresrntació de la literatura en llengua valenciana

Caseta en la Fira del Llibre. / EPDA
Caseta en la Fira del Llibre. / EPDA
La 61a edició de la Fira del Llibre de Valencia alcança xifres récort: 104 casetes i més de 200 activitats culturals entre representacions i propostes de foment lector. Lo Rat Penat estarà en la 112, la de la Real Acadèmia de Cultura Valenciana,  l'Assosiació d'Escritos en Llengua Valenciana, L'Oronella-Foment de les Lletres VAlencianes, Edicions Mosseguello i Distival. 

Este espai dins d'un dels esdeveniments més destacats a nivell nacional entorn al llibre i la lectura oferirà un selcció de novetats literàries valencianes buscant reforçar el compromís amb la promoció i la difusió de la cultura i llengua pròpies. A més hi haurà diverses firmes ja confirmades:

Dijous 30 d’abril

Matí: Josefa Villanueva – “El nacionalismo valenciano 1906-2006”
Vesprada: Josep Escuder – “Ampar, sense forces”

Divendres 1 de maig

Matí: Enric Calvo – “El viage”
Vesprada: Màxim Rueda – “Lliure albir”

Dissabte 2 de maig

Matí: Pau Giner – “Veus d’Alcoy. Lliteratura, festa i identitat valencianes”
Vesprada: Remigi Pons – “L’amor de les tres taronges”
Presentació - "Patrimoni Cultural del Centre Històric de Valéncia" (30 min.) 18:15 - Espai Francisco Brines. Autors: Vicent Baixauli i Larissa Pietri.

Diumenge 3 de maig

Matí: Javier Navarro – “Diccionaris i vocabularis valencians”
Vesprada: José Vilaseca – “Pancatanazisme”

Dilluns 4 de maig

Vesprada: Lucas Grao – “Besyaya Güelfa”

Dimarts 5 de maig

Matí: A. Ruiz Negre – “Els malcasats de Valéncia / La força de l'interés” (Traducció)
Vesprada: Joan Romero – “Pere Delmonte Hurtado. Poeta valencià oblidat”

Dijous 6 de maig

Vesprada: Antoni Atienza – “Històries de Valéncia”

Divendres 8 de maig

Matí: Emili Ridocci – “Binomi”
Vesprada: Luis Sebastián – “Valencianisme. Identitat i dignitat”

Dissabte 9 de maig

Matí: Òscar Rueda – “50 cites sobre la llengua valenciana”
Vesprada: Josué Ferrer – “Seré breu”

Diumenge 10 de maig

Matí: Juanjo Serra – “Memòries d’un elefant”
Vesprada: Josep Cubells - "LLAR. Lletres, aforismes, relats"

Atenent a la pròpia agrupació: " La participació de Lo Rat Penat en esta cita reafirma el seu paper com a entitat clau en
la defensa, promoció i difusió de la llengua i cultura valencianes, acostant al públic tant a autors consolidats com noves veus del panorama lliterari"

Sobre el autor

REDACCIÓ
Lo más leído