Ir al contenido principal

Coneix una a una les integrants de les Corts d’Honor de Morvedre 2027

Sis dones i sis xiquetes acompanyaran Empar Ríos i Maria Pozuelo en un exercici faller que ja comença a agafar forma

BORJA PEDRÓS
La Fallera Major de la FJFS 2027, Empar Ríos, i Maria Pozuelo, Fallera Major Infantil.
La Fallera Major de la FJFS 2027, Empar Ríos, i Maria Pozuelo, Fallera Major Infantil. // FJFS

Les Falleres Majors de la Federació Junta Fallera de Sagunt (FJFS) per a l’exercici 2026-2027, Empar Ríos i Sánchez-Mellado i Maria Pozuelo i Martín, ja compten amb les seues respectives Corts d’Honor després de tancar-se dimecres el termini de presentació de candidates.

En total, sis dones i sis xiquetes acompanyaran les màximes representants del món faller del Camp de Morvedre en un any que es preveu especialment significatiu per a totes elles. Les Corts d’Honor són una peça clau en l’agenda social i festiva de les Falleres Majors, ja que comparteixen amb elles tots els actes oficials i representatius del cicle faller.

Les eleccions d’Empar Ríos i Maria Pozuelo com a Falleres Majors es varen produir el passat dissabte 23 de maig, després de la deliberació del jurat i la tradicional telefonada de l’alcalde de Sagunt, Darío Moreno, que va anunciar la decisió.

La Cort d’Honor major d’Empar Ríos

La Cort d’Honor major que acompanyarà Empar Ríos estarà formada per Arantxa Matíes i Donaire (AC Falla La Palmera), Lucía Corbatón i Moreno (AC Falla Churruca Avinguda Hispanitat), Maria Piquer i Vilar (AC Falla El Palleter), Ariadna Méndez i Argudo (AC Falla La Victòria), Carolina Romeu i Zorio (AC Falla El Romano) i Cristina Alcaide i Peris (AC Falla La Palmereta).

Les sis integrants representen diferents comissions del municipi i compartiran amb la Fallera Major una agenda plena d’actes institucionals, culturals i festius durant tot l’exercici faller.

La Cort d’Honor infantil de Maria Pozuelo

Pel que fa a la Fallera Major Infantil, Maria Pozuelo estarà acompanyada per Zoe Bautista i Muñoz (AC Falla Doctor Palos i Adjacents), Carmen Verdugo i Adrián (AC Falla Luis Cendoya), Valeria Checa i Safont (AC Falla Plaça del Sol), Lucía Llovera i Soriano (AC Falla La Victòria), Laura Antoni i Navalón (AC Falla El Mercat) i Blanca Sánchez i Merlos (AC Falla Doctor Palos i Adjacents).

Les xiquetes seleccionades representen també diverses comissions del municipi i viuran al costat de la Fallera Major Infantil un any ple d’activitats, emocions i compromisos dins del calendari faller.

Amb les Corts d’Honor ja configurades, la FJFS dona un nou pas en la preparació de l’exercici 2026-2027, que s’espera intens i carregat d’actes per a les noves màximes representants de les falles del Camp de Morvedre.

Tant Empar Ríos com Maria Pozuelo van ser escollides en un procés que culminà amb la trucada oficial de l’alcalde de Sagunt, un dels moments més simbòlics del calendari faller local.Ariadna Méndez.

Sobre el autor

BORJA PEDRÓS
BORJA PEDRÓS

PERIODISTA

Ver biografía
Lo más leído