Ir al contenido principal

Mascarell es bolca en les seues festes patronals amb bous, paelles i un emotiu homenatge a Mossen Manuel Blasco

La pedania emmurallada enfila la recta final d'uns festejos multitudinaris que conclouran este cap de setmana amb els actes en honor a la Divina Pastora

Logotipo de El Periódico de Aquí
Reina de la Vila de Nules, cort i corporació municipal.
Reina de la Vila de Nules, cort i corporació municipal. // EPDA

Añadir El Periodico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

Mascarell viu intensament estos dies les seues festes patronals en honor a la Nostra Senyora dels Àngels, Sant Agustí, Sant Ramon i la Divina Pastora. La població compta amb un extens programa d'activitats que està registrant un gran èxit de convocatòria i que combina el fervor religiós, la tradició taurina i propostes per a totes les edats.

Un dels moments més emotius es va viure durant la festivitat de Sant Agustí, jornada en la qual es va rendir homenatge a Mossen Manuel Blasco amb la dedicació de la placeta d'accés a l'església. L'acte va comptar amb la presència de la Reina de la Vila de Nules, Candela Lucas Peirats, les seues dames, l'alcalde de Nules, David García, l'alcalde de Mascarell, Álex Barrios, i el regidor de la pedania, Guillermo Latorre.

Bous, gastronomia i música per a tancar la programació

L'apartat taurí viurà demà dimecres el seu punt final amb una vesprada de vaques i un bou embolat de la ramaderia Sergio Rua. Així mateix, els actes més populars —com la tradicional subhasta, els sopars de pa i porta, els esmorzars i els concursos de paelles i truita de creïlla— han aconseguit congregar a nombrosos veïns i visitants. Els més menuts han gaudit de parcs aquàtics, festa de la bromera i un espectacle de transhumància, mentre que els majors van celebrar el seu tradicional dinar al saló multifuncional.

La música en directe de la banda Triband, el tardeo flamenc amb Alhaire o la projecció del documental Recuerdos de Mascarell han completat una agenda que culminarà este cap de setmana amb la missa i la processó en honor a la Divina Pastora. El regidor Guillermo Latorre ha volgut agrair el treball realitzat per a aconseguir uns festejos "que estan sent tot un èxit de participació".

Sobre el autor

Logotipo de El Periódico de Aquí
REDACCIÓN EPDA
Ver biografía
Lo más leído