Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.
de Festes, Pilar Pérez.
“El PSOE pensa que l'Ajuntament és seu i que pot “col·locar” els seus familiars lliurement. Aquests càrrecs, remunerats amb 24.000€ anuals, haurien d'ocupar-los persones amb certa preparació i formació, i no a través d'una “ditada” i per ser familiar de l'alcaldessa”, ha expressat Compromís.
Tot això ocorre "després que el PSOE aprovara la major pujada d'assessors i regidors alliberats de la història, augmentant en un 400% els diners destinats a
aquest assumpte. Aquesta pujada va ser pactada amb PP i C's, que hi van votar a favor, mentre Compromís es va oposar a aquest augment de manera frontal", han dit.Així, "el PSOE ha nomenat ja 3 assessors, que cobraran 24.000€ anuals cadascun, a més d'haver alliberat altres 3 regidors de l'Equip de Govern, que perceben 35.000€ anuals per persona".