Ir al contenido principal

El Monestir de la Valldigna acull un debat sobre la globalització

Jordi Sebastià i Toni Mollà formaren part de la taula redona

Imatge de les autoritats de la taula redona. EPDA
Imatge de les autoritats de la taula redona. EPDA

Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

El Monestir de la Valldigna va acollir el passat dissabte, 11 degener, una taula redona, baix el títol "El món global també és un mónlocal?", on van intervenir el periodista i sociolingüista, Toni Mollà, il'ex-eurodiputat, filóleg i periodista, Jordi Sebastià, on van tractar lainfluència de la globalització, sobretot en els entorns rurals, i com afectaindividualmente i col·lectivament la vida dels veïns i les veïnes.

L'acte, que va reunir un centenar depersones, va estar coordinat pel president de la Mancomunitat i alcalde deBenifairó de la Valldigna, Josep Antoni Alberola. Durant les intervencions delsdos convidats, es van tractar aspectes concrets de la globalització, unconcepte que, segons Jordi Sebastià, arranca en l'antiga Grècia dels cínics.Per la seua banda, Toni Mollà se centrà en la qüestió sociolingüística i elpaper de les llengües en este fenomen.

Esta taula, organitzada per la Mancomunitatde la Valldigna amb la col·laboració de la Conselleria de Cultura, va obrir lesactivitats de reflexió sobre l'actualitat que es desenvoluparan al Monestir dela Valldigna al llarg de l'any.



Sobre el autor

Redacción
Lo más leído