Añadir El Periodico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.
El Valencia Basket i À Punt uneixen forces i ho fan per anar de la ma en l’Eurolliga. Les dos entitats han arribat a un acord per a la retransmissió de la màxima competició continental. Els duels de les Javier Torralba, flamants supercampiones d’Espanya, es podran vore, en el web d’À Punt amb els comentaris de la llegenda taronja, Nacho Rodilla.
Amb la mirada posada a la gran final de l’Eurolliga
El camí del conjunt taronja a la màxima competició continental comença molt fort. El pròxim dimecres 14 d’octubre visita el Roig Arena un dels equips més grans d’Europa, el Fenerbahçe turc, vigent campió.
A partir de les 20 h pel web d’À Punt, les taronja debuten en l’edició d’enguany amb un somni en l’horitzó, abastar la fase final de la competició que se’ls va resistir la temporada passada.
En la primera fase de la competició el conjunt valencià està emmarcat en el grup C amb tres complicats companys de viatge, l’esmentat Fenerbahçe, el Carolo Flammes francés i el Rapid de Bucarest romanés.
De nou, À Punt continua apostant per donar suport i visibilitat aquells esdeveniments esportius amb protagonisme i marcat accent valencià.