La Regidoria de Benestar Social,Sanitat i Salut Pública de Paiporta ofereix a partir d'aquest mesd'octubre una nova edició dels Tallers per a l'Envelliment Actiu.Memòria, artteràpia, ball, informàtica i noves tecnologies formenpart de la proposta de l'Ajuntament de Paiporta per a promourel'exercici físic i mental i la socialització de les personesmajors.
Enguany, l'Ajuntament de Paiportaaugmenta l'oferta davant la gran demanda d'edicions anteriors. Entotal, n'hi haurà cinc grups més que reforcen les activitats ambmajor èxit, el que suposa 100 places més en total. Els tallers dememòria i informàtica passen de 4 a 6 i de 2 a 4 grups, mentre queel de ioga creix de 3 a 4 grups.
Les activitats són gratuïtes, i lainscripció es podrà formalitzar a l'espai Paiporta Conviu del 23al25 de setembre, en horari de 9.00 a 14.00 hores. L'admissió esrealitzarà per ordre d'inscripció. Els llistats de personesadmesesen cada grup es faran públics a partir del 27 de setembre al'espaiPaiporta Conviu i a l'Ajuntament de Paiporta.
Els Tallersper a l'Envelliment Actiuvan dirigits a persones empadronades a Paiporta, que tinguen els60anys complits i siguen pensionistes, és a dir, que no estiguenlaboralment en actiu.
Els objectius d'aquesta campanya sonfomentar la bona salut física, afavorir la bona salut mental quemodere els efectes del procés d'envelliment, i dinamitzar lesrelacions personals i grupals amb la finalitat d'evitar la solitudiel desarrelament.
En relació a la bona acollida decampanyes anteriors i l'ampliació de les places per a enguany, elregidor de Benestar Social, Sanitat i Salut Pública, Rafa Gadea,haafirmat que “constitueix un motiu de satisfacció comprovar com lespersones majors de Paiporta són conscients de la importància demantindre i promoure la seua salut física i mental, per a aixípoder gaudir de l'última etapa de la vida en les millorscondicionspossibles".