Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.
L’Ajuntamentde Sedaví, junt amb la Regidoria d’Educació i PolítiquesLingüístiques, encapçalada per Filo Baixauli, clausura el XVIPrograma Educatiu i Comunitari Municipal d’Orientació Familiar.Esta ha tingut lloc al Saló d’Actes de l’Ajuntament on han poguttancar esta nova edició amb èxit.
Ala cloenda ha participat la psicòloga clínica especialista encriança i orientadora d’institut, MªÁngeles Tomás, qui harealitzat una ponència sobre la criança dels menuts. Una xarrada enla que ha aprofundit en les dificultats del procés educatiu davallel títol “La criança: difícil art”.
Elcurs es porta a terme durant un mes i mig amb diversos tallersiva dirigit a famílies de xiquets que comprenen entre els 0 i els 12anys. Ofereix la possibilitat d´incidir en xiquets de 0 a 3 anys, jaque aquestes famílies són una població “diana”. És a dir, queestan introduint-se en el món de la criança i encara no es mouen enel terreny escolar. Gràcies a este projecte, famílies d’estostrets poden participar-hi i assabentar-se així de temes claus delmón familiar i treballar des de laprevenció.
“Creemgrups perquè es recolzen entre ells, els donem dossiers de lectura,consells i assessorament... etc.”, ens explica lapsicòloga delDepartament d’Educació de l’Ajuntament, del GabinetPsicopedagògic Municipal de Sedaví, que organitza el Programa.“Hem aconseguit crear xarxes de relació entre famílies i tractartemes vitals per a la criança”, afirma.