Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.
L'Ajuntament de Paiporta i la FundacióEscola Valenciana han renovat recentment el seu conveni decol·laboració anual, gràcies al qual el consistori col·labora ambl'entitat de defensa i promoció de l'ús del valencià.
A la signatura del conveni varenassistir l'alcaldessa de Paiporta en funcions, Isabel Martín, elpresident de Guaix-Escola Valenciana, Vicent Àngel Font Frasquet,lacoordinadora técnica de les activitats de Guaix, Carmina Payà, ilatècnica municipal de l'Agència de Promoció del Valencià AVIVAPaiporta.
Segons s'explica en els objectius del'acord, Escola Valenciana es compromet a promoure lesmatriculacionsals programes plurilingües d'ensenyament en valencià mitjançantcampanyes de promoció, a ampliar la seua oferta de materialdocent,a treballar de manera prioritària amb els sectors socials on elvalencià s'hi veu menys afavorit, amb atenció especial a lespersones nouvingudes, i a organitzar activitats d'oci i tempslliureper tal de donar continuïtat als objectius de l'entitat, com sóncinema a l'Escola, la Gira o la Nit d'Escola Valenciana.
A més, el conveni determina que EscolaValenciana vetllarà perquè en les seues activitats i seminaris hihaja un increment de la presència del valencià en les novestecnologies i xarxes socials, i inclourà el logotip del'Ajuntamentde Paiporta en la secció de la seua web on es detallen els'Ajuntaments pel valencià'.