Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.
“El nostre objectiu en les instal·lacions esportives com en la resta de dependències locals sempre és i serà vetlar per la seguretat de les nostres veïnes i veïns. Per això hem estat treballant perquè des de la UTE que gestiona els recintes esportius, es garantira que la normes marcades per l'actual situació es pogueren complir rigorosament i que fer esport en les nostres instal·lacions fóra totalment segur”, explica el regidor d'esports, Alejandro Garcia Alapont.
D'aquesta manera, els clubs esportius poden començar a reprendre el seu treball, seguint els protocols marcats per les diferents federacions, mentre que les usuaries abonades a les diferents activitats dirigides podran fer ús d'aquestes, recordant que els accessos varien, l'ús dels vestuaris està limitat, igual que l'estada en la instal·lació, i és obligatori sol·licitar cita prèvia.