Ir al contenido principal

L'ajuntament d'Alaquàs contracta 30 veïnes i veíns per a un nou taller d'ocupació i formació de jardineria, serveis admnistratius i organització i funcionament d'instal·lacions esportives

L'Alcalde d'Alaquàs, Toni Saura i el regidor de Formació i Ocupació, Jaime Marqués, varen rebre ahir l'alumnat al Castell d'Alaquàs per tal de donar-los la benvinguda en el seu primer dia de curs

Acte de benvinguda als nous treballadors
Acte de benvinguda als nous treballadors

Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

Un total de 30 veïnes i veïns d'Alaquàs van iniciar ahir dilluns 30 de novembre el nou Taller d'Ocupació i Formació Et Formem Alaquàs + Actiu, un programa subvencionat pel Fons Social Europeu a través de LABORA amb una ajuda de 360.309,60€.

Es tracta d'un nou programa mixt de treball i formació que té per objectiu millorar l'ocupabilitat de les persones en situació d'atur amb dificultats d'inserció laboral o que pertanyen a col·lectius vulnerables. El curs té una durada de sis mesos i facilitarà a les persones participants el seu accés al món laboral així com l'aprenentatge d'un nou ofici. Per això, l'alumnat tindrà la possibilitat de realitzar obres o serveis d'interés general per als diferents departaments de l'Ajuntament d'Alaquàs.

El Taller d'Ocupació consta de tres especialitats: activitats auxiliars en vivers, jardins i centres de jardineria; operacions auxiliars de serveis administratius i generals; operacions en l'organització d'activitats i funcionament d'instal·lacions esportives. Cada grup està format per deu persones amb un contracte de 6 mesos de durada.

Sobre el autor

REDACCIÓ
Lo más leído