Añadir El Periodico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.
Lainiciativa Dia Mundial de la Paella, coneguda en anglés com WorldPaella Day, ha sigut seleccionada com a finalista en la categoria demillor promoció de la gastronomia local dels Premis de TurismeGastronòmic de FIBEGA. El dictamen es donarà a conéixer en FIBEGAMiami 2019, la fira de gastronomia del continent americà, a la qualacudirà la Fundació Turisme València entre els dies 10 i 12 demaig per a promocionar València com a destinació gastronòmica.
Lapresidenta de la Fundació Turisme València, la regidora SandraGómez, ha mostrat la seua satisfacció per la nominació i haassenyalat que «València és el bressol d'un dels emblemes mésreconeguts de la gastronomia internacional, la paella. La cultura dela paella representa l'estil de vida mediterrani, una experiènciaque ens unix, que ens impulsa a compartir moments entorn d'unataula». A més, ha recordat el treball que s'està fent des del'Ajuntament «perquè la Unesco reconega este plat tancaracterístic, una dels principals senyals de la nostraidiosincràsia, com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat»
LaFundació Turisme València, amb el suport de Turisme ComunitatValenciana, presentarà en la fira el cas «d'èxit» del WorldPaella Day. A més, disposarà d'un estand propi amb un espai on esfaran demostracions de cuina en directe per a mostrar no només lacuina més tradicional de la ciutat sinó també les propostes méscreatives que compten amb el producte de proximitat valencià.
Pera projectar el millor de la gastronomia valenciana, la Fundaciócomptarà amb la col·laboració del xef valencià Nacho Romero.Romero, xef amb 2 sols Repsol al seu restaurant Kaymus i responsablede projectes com la reobertura del Café Madrid o El Rincón delMercado, també realitzarà farà demostracions de cuina en directecada dia de fira a l'estand de València.
FIBEGAMiami 2019 té com a objectiu mostrar una col·lecció diversa degastronomia internacional i la formació de relacions comercials dinsdel sector. Regions, empreses i institucions globals participaran enla cita, així com responsables, experts, compradors i professionalsde totes les disciplines turístiques. Entre estes últimess'inclouen allotjaments, transports, majoristes de viatge i agènciesde viatges.