Ir al contenido principal

Albalat dels Sorells ja té estació meteorològica

Oferirà totes les dades sobre temperatures, vent, humitat relativa i pluja durant els 365 dies de l'any

Estació meteorològica d"Albalat dels Sorells.
Estació meteorològica d"Albalat dels Sorells.

Añadir El Periodico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

A través d'un conveni decol·laboració amb l'Associació Valenciana de Meteorologia(AVAMET), Albalat dels Sorells ha posat en funcionament la seuaprimera estació meteorològica, que oferirà totes les dades sobretemperatures, vent, humitat relativa i pluja durant els 365 dies del'any.


L'estació està situadaal mig de la població, en l'edifici de la biblioteca, i seràgestionada per l'Ajuntament i voluntaris que s'encarregaran delsregistres manuals del pluviòmetre.


Les dades, ques'actualitzen cada 10 minuts, són públiques i ja es poden consultaral web d'AVAMET (www.avamet.org/mxo_i.php?id=c13m009e01) o al'aplicació gratuïta per a dispositius mòbils que l'associació técreada.


Sònia Clemente, regidorade Medi Ambient i Agricultura, ha destacat que per fi Albalat delsSorells tindrà informació en temps real de les condicionsmeteorològiques de la població, que podran ser utilitzades per areclamar a les assegurances en cas de desperfectes a les llars o lescollites.

Sobre el autor

REDACCIÓ
Lo más leído