Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.
Laplaça de l'Església d’Algímia acollirà el diumenge 11 de junyla vuitena edició de la Trobada de Bolilleres que cada anyorganitzen l’Associació Dones d’Algímia i l'ajuntament. Latrobada, prevista inicialment per a la setmana passada, va sersuspesa per les condicions metereológicas.
Duranttres hores, al voltant de 150 artesanes arribades de diferentslocalitats de la Comunitat Valenciana es sumergerán en aquesta laborartesanal per a delit dels assistents, que tindran la possibilitat deconèixer més d'a prop aquest art, la seua tècnica i de visitar unaexposició, situada en la Llar del Jubilat, amb treballs realitzatsper ‘bolilleras’ locals. Aquesta tradició artesana compta ambgran arrelament en el municipi d’Algímia que, a més, es fomentaamb aquest tipus d'esdeveniments.
Latrobada donarà començament a les 10 hores amb l'acte d'inauguració.Les assistents ocuparan les cadires disposades a banda i banda d'unallarga taula per a posar-se a la feina fins a les 11 del matí quanhi haurà una pausa per a recuperar forces amb l'esmorzar. A les12.30 hores es procedirà al lliurament d'un obsequi a cadascuna deles assistents i, mitja hora més tard, es clausurarà aquestavuitena edició.