Añadir El Periodico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.
L'Ajuntament d'Antella treballa a fons perquè la tornadaa l'escola dels seus escolars siga el més productiva possible i recentment hainvertit al voltant de 30.000 euros en la educació en les diferents escoles delmunicipi i en diferents àmbits per assegurar un retorn a les aules segur.
En primer lloc, en l'escoleta infantil del municipi, elconsistori ha fet una forta inversió en recursos que reforçaran el centreadaptant-lo a les actuals circumstàncies i a la nova normalitat. Des del'Ajuntament han contractat amb recursos propis a una tècnic, s'han adquiritdiferents impressores i ordinadors, s'ha instal·lat Internet i a més s'hanaugmentat el nombre de cadires i material per a l'ús dels més xicotets.
En segon lloc, al CEIP Xarquia de la localitat, elconsistori també ha realitzat un desemborsament important equipant amb formigóla zona dels columpis del centre i contractant a dues persones més ques'encarregaran de la neteja a fons dels dos centres, tant de l'Escoleta com delCEIP Xarquia. Esta mesura ha estat presa pel consistori amb l'objectiu dereforçar aquest servei de neteja per evitar possibles infeccions o contagis.
Finalment també s'han invertit 4.500 euros en cobrirdiferents activitats extraescolars per als alumnes i 4.000 per a un altreprojecte educatiu que eixirà a la llum en els propers mesos i que estàsubvencionat per Conselleria i Diputació.