Ir al contenido principal

Cau una farola de l'enllumenat públic a Albuixech

Compromís per Albuixech demana, de manera urgent, la "revisió de totes les faroles"

Farola caiguda en Albuixech. EPDA
Farola caiguda en Albuixech. EPDA

Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

Al migdia del dijous, va caure a Albuixech una farola de paret, just davant d'un veí. El succés, afortunadament, no ha tingut majors conseqüències, però "podria haver ocorregut una desgràcia", indicaren des de Compromís.

Per aquest motiu, Compromís per Albuixech demana de manera urgent, la "revisió de totes les faroles del mateix model, be siguen de peu o de paret, de la localitat".

"Es tracta d'un model antic, assegura Josep Bort –portaveu de Compromís per Albuixech– i de faroles molt antigues. Moltes de les de peu estan rovellades per falta de manteniment i a simple vista es pot observar com algunes estan tortes. Pel que fa a les de paret exigim es revise el seu anclatge".

Per concloure, Josep Bort fa una crida a la responsabilitat de l'equip de govern, "la seguretat i el benestar de la ciutadania hauríen de ser una qüestió essencial en el dia a dia en la gestió municipal d'Albuixech i no es poden escatimar esforços. És una llàstima que no siga una prioritat per a l'equip de govern"

Sobre el autor

REDACCIÓ
Lo más leído