Compromísdenuncia al PSOE de Sagunt per pràctiques electorals deshonestes.Alguns membres de la llista electoral a l’Ajuntament van sersorpresos infragantidijous a la nit, concretament a les 23:30 hores, retirant unapancarta electoral de Compromís ubicada al voltant de l’escolaAusiàs March.
Pera la secretària local de Compromís, Asun Moll, es tracta d’unadeslleialtat democràtica i un acte brut i barroer que no correspon aun partit com el PSOE, a no ser que tinguen tanta por als resultatselectorals de Compromís que hagen optat per utilitzar pràctiquesdeshonestes i antidemocràtiques per a guanyar vots.
Compromís ha fet una campanya molt neta i respectuosa amb tots els partitspolítics i per això mateix -segons Asun Moll- em sorprèn estapràctica irrespectuosa d’un partit com el PSOE que té vocació degovernar amb transparència, arribar a acords i tindre una conducta,per tant, honesta i honorable.