Ir al contenido principal

Concert de Primavera de l’ Agrupació Musical Santa Cecília a Sedaví

Es va rendre homenatge al músic José Antonio Lozano i al banderer i arxiver Ángel Gómez, tots dos morts recentment

Concert. EPDA
Concert. EPDA

Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

L'AgrupacióMusical Santa Cecilia va celebrar el diumenge el seu Concert dePrimavera que va servir d'homenatge al músic José Antonio Lozano ial banderer i arxiver de la banda Ángel Gómez, tots dos morts fapocs mesos, i per a entregar a Mans Unides, Càritas i l'AssociacióContra el Càncer els donatius recollits en el Concert de Nadal. Elconcert va tindre dues parts: la primera, amb l'actuació de la bandajuvenil que va interpretar les obres “Xàbia”, “Pompeya” i“Concerto d’Amore” i la segona part amb els músics de la bandasimfònica que van interpretar “Rosa i Tonín”, “Eaglecrest”,“Fènix”, “Us Passaros del Brasil” i “Festa a Benidorm”,baix la batuta del director Enrique Andreu.

Sobre el autor

REDACCIÓ
Lo más leído