Ir al contenido principal

El govern de Gandia mostra la seua disposició a col·laborar en l'acolliment dels refugiats del "Aquarius"

En la mesura de les seues possibilitats i comptant amb la col·laboració de les ONG locals, col·laborar en l'acolliment dels refugiats del "Aquarius"

Añadir El Periodico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora
El govern de Gandia ha valorat positivament la nova postura que ha suposat el canvi en el govern central, que ha mostrat la seua predisposició a acollir als 629 refugiats així com l'oferiment del Govern del Botànic per a posar solució al drama migratori dels refugiats embarcats en el "Aquarius". Per al govern local, la postura del govern de l'Estat s'alinea amb la del Consell del Botànic, que ja va mostrar la seua solidaritat amb els refugiats sirians en 2015.

El Govern local ha mostrat la seua predisposició per a, en la mesura de les seues possibilitats i comptant amb la col·laboració de les ONG locals, col·laborar en l'acolliment dels refugiats del "Aquarius", i s'ha posat a la disposició de la Generalitat Valenciana para tot el que necessiten, mostrant així que Gandia és una ciutat acollidora i solidària.

Sobre el autor

REDACCIÓ
Lo más leído