Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.
L'alcaldessa de Paiporta, Isabel Martín, va destacar el seu treball en els últims quatre anys, i sobretot el fet que una dona estiga al front d'un càrrec tan rellevant en la població. ·"És important tindre una dona jutgessa com a referent al nostre poble i hem d'agrair que haja assumit de nou aquesta responsabilitat". Martín ha afegit que "a Paiporta continuem trencat els sostres de vidre amb el que ens trobem les dones, tant en la vida política com professional".
Els jutjats de pau són òrgans unipersonals amb jurisdicció sobre el municipi, estan triats per la majoria de la corporació municipal i suposen el primer esglaó de l'aparell judicial de l'estat. Entre les seues funcions estan les de registre civil i, en matèria de cooperació, faciliten la comunicació de la resta d'òrgans judicials amb la ciutadania resident a la localitat sobre la que tenen jurisdicció.