Gavarda viurà un 2021 d'obres. Remodelacions en les qualsl'Ajuntament que comanda Vicente Mompó invertirà aproximadament 400.000 euros ique permetran millorar les instal·lacions municipals, amb intervencions en unadesena d'àrees.
La reforma més important permetrà invertir quasi 100.000euros en la modernització de l'espai destinat a Centre Juvenil, per la qualcosa està previst que es consolide allí un dels llocs de trobada més rellevantdel municipi. A més, el consistori riberenc també podrà injectar al voltant de60.000 euros en la construcció d'escales de l'amfiteatre i accés al Parc Oestpel Carrer 9, amb la qual es farà un pas més en la reforma d'un espai urbà ques'ha remodelat considerablement en els últims anys per a convertir-se en espaid’esplai a l'aire lliure.
Una quantitat similar (55.450 euros) serviran per a laconstrucció d'una pista de pàdel en el poliesportiu municipal i el poliment dela pista de futbol sala. També comptarà amb una inversió important de quasi39.000 euros l'eliminació d'arbres amb problemes en arrels i la plantació denoves espècies al Carrer 1.
L'ampliació de la vorera al carrer Riberadel Xúquer suposarà una inversió de 38.000 euros, mentre recauran18.000 en l'obertura d'una porta d'accés lateral en el centre Multiusos ialtres 14.000 en l'establiment d'una barana entre el carrer de pilotavalenciana i l'accés al poliesportiu. La resta suposaran obres menors com laconstrucció d'un parc de calistènia per a fer esport o un Pla Urbàd'Actuació Municipal (PUAM). “Si tot va bé, 2021 serà un any en què veuremtransformar-se Gavarda. La veurem continuar millorant, continuar construint-seen un poble cada vegada més habitable, amb cada vegada més serveis ipossibilitats.
Es donaran obres de gran rellevància i altres que ajudarana solucionar problemes puntuals i concrets. Tot és necessari i en tot estem.Ens agrada escoltar als nostres veïns i veïnes i continuar millorant de la seuamà”, argumenta l'alcalde, Vicente Mompó.