Ir al contenido principal

La delegació de Comerç repartirà un total de 10 premis valorats en més de 9.000 euros a través de la Campanya de Nadal 2019

Els premiats se seleccionaran entre aquelles persones que realitzen les seues compres en els comerços del municipi

Presentación de la campaña de Navidad. -EPDA
Presentación de la campaña de Navidad. -EPDA

Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

El Saló de Plens de l'Ajuntament de Sagunt haacollitestematí una roda de premsa per a presentar la terceraedició de la Campanya de Nadal 2019 que realitza el departament de Comerç iMercats de l'Ajuntament de Sagunt.Estacampanya començarà dillunsque ve, 2 de desembre, i finalitzarà el 14 de desembre i repartirà un total dedeu premis queascendixenals 9.294 euros.


Concretament, els premis són dues televisions,una d'elles valorada en 809 euros i una altra en 683 euros, dos telèfons mòbilsamb valor de 2.369 euros, dossmartwatchper un import de 280 euros, dosordinadors portàtils per valor de 2.500 euros i dues bicicletes elèctriques quesumen 2.198 euros.


La regidora de Comerç i Mercats, Gloria Parra,ha declarat que ambestacampanya es tracta de promocionar idinamitzar el comerç local, així com d'incentivar les compres i premiar lafidelitat dels clients que les realitzen en els establiments comercials delmunicipi.

Per a això es distribuiran 225.000 bitllets,que es repartiran entre aquelles persones que compren en els comerços que s'hanadherit a la campanya, que han sigut aproximadament 500. El sorteig esrealitzarà el pròxim 23 de desembre en el Saló de Plens de l'Ajuntament a les12 hores ieixemateix dia es comunicarà els premiats.


La regidora ha volgut animar a tota laciutadania al fet que participe en la campanya, ja que la causa ho mereix i quees tracta de premis «de gran valor, moltben triats pel departament i que ens vénen de categoria a tots peraestesdates nadalenques en les quals augmenta el consum, però elque volem ambestesiniciatives és queesteconsum esrealitze en el comerç del municipi».

Sobre el autor

REDACCIÓN
Lo más leído