Ir al contenido principal

La Penya "El Coet" de Benissanó celebra el seu 25é Aniversari amb un espectacular correfoc

Al correfoc també assistiren les penyes “Coet Bufat” de L’Eliana, “Foc seguit” de Xeraco, “Socarrim” de Montserrat i la penya “Vol lliure” de Bétera

Un dels moments del correfoc. (Foto per cortesia de josepastor58-fotografia).
Un dels moments del correfoc. (Foto per cortesia de josepastor58-fotografia).

Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

Dissabte passat a la mitjanit i pels carrers del nucli històric de Benissanó la Penya “El Coet” d’aquesta localitat organitzà, junt amb l’Ajuntament, un espectacular correfoc que acabà al davant del Castell de Benissanó.

Al correfoc també assistiren penyes d’altres poblacions valencianes totes elles relacionades amb el món del foc, tan arrelat i tan tradicional en aquestes terres valencianes. Entre les penyes assistents estaven: la penya “Coet Bufat” de L’Eliana, la penya “Foc seguit” de Xeraco, la penya “Socarrim” de Montserrat i la penya “Vol lliure” de Bétera.

L’espectacle va estar amenitzat en tot el seu recorregut pels ritmes marcats d’n grup de batucada i va comptar amb un nombrós públic que va omplir de gom a gom els carres per on transcorregué l’espectacle de foc. Aquest finalitzà de manera apoteòsica a les portes del castell, on el públic allí assistent va ovacionar amb un fort aplaudiment la cloenda d’aquest espectacle de llum, foc i color.

Sens dubte, un acte espectacular per a commemorar el 25é aniversari d’aquesta penya coetera.

Sobre el autor

REDACCIÓ
Lo más leído