Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.
Desde hui i fins al pròxim 31 de juliol un grup de 10 xiquets ixiquetes del municipi amb diversitat funcional participen d'estaoferta educativa, a iniciativa de la Regidoria de Benestar Social iDiversitat Funcional, amb la qual es pretén estimular eldesenvolupament de l'alumnat a través d'una programació que incloudiferents activitats culturals, artístiques, esportives, cognitivesi socials. Este servei té un cost de 12.000 euros i l’equipprofessional, format per 6 monitors, són tècnics especialitzats endiversitat funcional.
Segonsha destacat el regidor d'esta àrea municipal, «Amb la posada enmarxa d'esta escola volem que l'alumnat participant s'ho passe d'allòmés bé. També volem ajudar-los a créixer tant des del punt devista psicomotor, comunicatiu i afectiu».
Perla seua part, l’alcaldessa del municipi, Conxa Garcia, ja valoramolt positivament esta iniciativa donada la bona acollida en elnombre d'inscripcions prèvies a la mateixa, «Picassent és un pobleque aposta per la igualtat d’oportunitats i esta escola és suma ales diferents activitats i propostes educatives, de formació i ocique es fan al llarg de l'any i que es porten a terme per diferentsàrees de l'Ajuntament, com són el Taller de diversitat funcional itambéamb l’Escola Municipal de Teatre», ha manifestat laprimera edil.