Ir al contenido principal

Repte aconseguit! El godellenc Miguel Ángel Sánchez fa cim al Kilimanjaro

El godellenc Miguel Ángel Sánchez va aconseguir el 17 d’agost fer cim de la muntanya Kilimanjaro (Uhuru Pic), el punt més alt de tota Àfrica, acompanyat de tres joves de Bétera

Imatge al Kilimanjaro. EPDA
Imatge al Kilimanjaro. EPDA

Elgodellenc Miguel Ángel Sánchez va aconseguir el 17 d’agost fercim de la muntanya Kilimanjaro (Uhuru Pic), el punt més alt de totaÀfrica, acompanyat de tres joves de Bétera. “Ha sigut unaexperiència molt dura, on hem dormit i descansat molt poc, però elmoment d'arribar al cim és una de les coses més gratificants de lesnostres vides”, relaten els protagonistes.


Laruta que han dut a terme ha tingut una durada de 6 dies, en compte de7 (que és el que es planifica per tots els guies d'ascens), ja quees trobaven amb forces i van poder així reduir un dia el descens.L'última etapa d’ascens al cim va començar a les 00.10 h del 17d'agost, i es completà a les 7.15 h d’eixe dissabte. Elsmuntanyers van finalitzar l’aventura amb un descens de més de 7hores fins al campament.


Elsmuntanyencs es van fotografiar en el cim amb les banderes dels seuspobles, dels quals confessen sentir-se orgullosos. “Esperem no serels únics que aconsegueixen aquest repte, sinó ser aquells quemotiven la participació ciutadana en aquest tipus d'esports.”,afirmen.

Sobre el autor

REDACCIÓ
Lo más leído