Ir al contenido principal

Serra s’incorpora a la xarxa del Camí del Cid

La Tourist Info expedeix salconduïts, la credencial que duen els viatgers del Camino del Cid

Mostra de salconduïts que recorden el document que s?utilitzava per assegurar el pas lliure
Mostra de salconduïts que recorden el document que s?utilitzava per assegurar el pas lliure

Añadir El Periodico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora
Serra s’ha incorporat a la xarxa de segellat del Camí del Cid. Un itinerari turístic quesegueix l’empenta literària i cultural que va deixar Rodrigo Díaz de Vivar, el CidCampeador al segle XI. Un recorregut que travessa tres comunitats autònomes denord-oest a sud-est. 

El castell de Serra, fortaleça àrab de important valor estratègic durant l’Edat Mitjana iocupat i conquerit pel Cid cap a 1095, il·lustra el segell que ja està usant l’oficina deTurisme de Serra. El segell ha estat dissenyat per Julián de Velasco. La Tourist Infotambé expedeix salconduïts, la credencial que duen els viatgers del Camino del Cid. 


Elsalconduït recorda el document que s’utilitzava per assegurar el pas lliure i segur depersones i mercaderies durant l’Edat Mitjana.El municipi de Serra, enclavat al cor de la Serra Calderona, està dins del ramal d’Olocaudel Camí del Cid. Un itinerari senderista que uneix El Puig i Olocau, travessant la SerraCalderona. L’alcaldessa de Serra, Alicia Tusón, comenta que la inclusió de Serra dins laxarxa Camino del Cid suposa “una mostra més de l’aposta de l’equip de govern pelturisme com a motor de desenvolupament del municipi”. 


L’Ajuntament de Serra està duguent a terme en els últims anys nombroses accions perfomentar el turisme i la recuperació del patrimoni monumental de la localitat. Unapoblació que compta amb el castell i les seues quatre torres de guaita com a principalsmonuments del patrimoni andalusí.

Sobre el autor

REDACCIÓ
Lo más leído