Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.
Un total de 12 joves amb diferentstitulacions s'han incorporat aquesta setmana a la plantilla del'Ajuntament de Paiporta, dins del programa Avalem Joves, de laConselleria d'Economia Sostenible, Sectors Productius, Comerç iTreball. El programa té com a objectiu el foment de l'ocupacióentre els i les menors de 30 anys. En total, la inversió per aportar endavant aquestes contractacions, que es perllongarandurantun any, és de més de 250.000 euros, dels quals la Regidoriad'Economia, Ocupació i Comerç n'aportarà al voltant de 80.000.
Els i les joves reforçaran 11departaments municipals: Joventut, Participació Ciutadana,Ocupació,Patrimoni, Tresoreria, Urbanisme, Innovació, Secretaria, BenestarSocial, Obres i Serveis i Comunicació. L'alcaldessa de Paiporta,Isabel Martín, i la regidora d'Economia, Ocupació i Comerç,Beatriz Jiménez, acompanyades d'altres membres de l'equip degovern,varen donar la benvinguda a les noves treballadores i treballadorsaquest dilluns al saló de plens.
“Per a nosaltres és fonamentalapostar per l'ocupació en un sector de població que pateix uníndex d'atur molt preocupant, com és el de la gent jove”, haexplicatla regidora d'Ocupació, Beatriz Jiménez, en la benvinguda als noustreballadors i treballadores. “Aquest programa és una molt bonaoportunitat perquè els i les joves obtinguen una experièncialaboral que els enriquisca i millore l'ocupabilitat en el futur”,va afegir l'alcaldessa, Isabel Martín.