Ir al contenido principal

La platja de Gandia renova la bandera blava i el centre Blau de l’Aula Marjal Natura

Diana Morant: "Els nostres turistes, com és lògic, cada vegada exigixen més seguretat i qualitat, i la nostra platja atén perfectament aquestes reivindicacions"

Gandia rep la bandera blava.
Gandia rep la bandera blava.

Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

Aquestdimarts s'han anunciat les platges i ports guardonats, Senderisme,Centres Blaus, Distincions Temàtiquesi les Banderes Blaves per a embarcacions turístiquessostenibles en la Campanya 2018. ADEAC, organitzacióresponsablea Espanya de la seua concessió,complix aquest any el 32 aniversari del reconeixement que s'atorga ales millors platges de l'Estat.

En elcas d'Espanya, el Jurat Internacional Bandera Blava 2018 ha concedit590 banderes blaves.


Laplatja Nord de Gandia ha estat una de les 132 atorgades a laComunitat Valenciana amb la particularitat que noméshan estat 7 les platges que durant aquests 32 anys han aconseguitmantindre el distintiu i en el cas de la nostra ciutat, ésl'únicade la provínciade València.


Amés,la platja de Gandia renova la distincions de "El Centre BanderaBlava" per l'Aula de la marjal de Gandia.


L'alcaldessade Gandia, DianaMorant,màximaresponsable de l'àreade Turisme, ha mostrat la seua satisfacciódavantlanunci,"Ésper a Gandia tot un honor i un orgull tindre la platja que tenim,sempre en les millors condicions. Amb uns serveis immillorables, unsnivells de neteja i manteniment que la fan únicai amb un equip excepcional de Salvament i Socorrisme, amb elsprofessionals de la Creu Roja i els agents de la Policia Local alcapdavant",ha argumentat Morant.


L'alcaldessaha valorat el treball incansable i incessant que, des del Departamentde Turisme de l'Ajuntament de Gandia, s'ha dut a terme per fer que laplatja de Gandia siga sent líderen qualitat i excel·lènciaa tot Espanya.

Portem32anys consecutius rebent la bandera blava".Peròaquestano ésl'única."Cadaany sónmoltes les banderes de qualitat i reconeixement que hissem en lanostra façanamarítima".


"Nosaltresja ho sabíemque éremuna de les millors, peròaquestúltimreconeixement, ho certifica. Els nostres turistes, com éslògic,cada vegada exigixen mésseguretat i qualitat, i la nostra platja aténperfectament aquestes reivindicacions",ha conclòsMorant.

Sobre el autor

REDACCIÓN
Lo más leído