Ir al contenido principal

Marga Sanz (EU): “Cotino no pot representar ni un dia més a aquestes Corts”

“Bárcenas, Bankia, Gürtel,… són massa assumptes els que envolten a la família Cotino per a que el president de Les Corts continue sense dir res”

Añadir El Periodico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora
Lasíndica d’EUPV en Les Corts i coordinadora de la formació d’esquerresha assegurat que Juan Cotino, “no pot seguir presidint Les CortsValencianes. La seua família està implicada en casos gravíssims com sónBárcenas, Gürtel, ara Bankia.., i tots aquestos problemes envoltentambé al senyor Cotino, qui no és aliè a aquesta trama d’interessosparticulars. Ha d’eixir de la presidència de Les Corts i donarexplicacions públiques, perquè fins ara no ho ha fet, ha estat negantla major i llançant balons fora”.

Esquerra Unida, a més, ja demanà fasetmanes la compareixença del conseller d’Hisenda i del director del’Institut Valencià de Finances per a que expliquen els préstecs rebutsper les empreses de la família Cotino. “Volem saber amb quin interès esvan abonar, quins directius de Bancaixa van autoritzar i signaraquestes operacions i quins han sigut els resultats d’aquestesinversions”, explica Sanz.

Cas Bárcenas

A més, Esquerra Unida defensarà demà enla Comissió de Coordinació, Organització i Règim de les Institucions deLes Corts una petició per a que Juan Cotino comparega públicament idone explicacions sobre la seua relació amb el presumpte finançamentil·legal del Partit Popular segons la comptabilitat B presentada aljutge per Luis Bárcenas. Sanz afirma: “seguim insistint en aquestapetició de compareixença pública de Cotino per a que done explicacionspúbliques molt més detallades i més completes que les que va donar faunes setmanes a porta tancada”.

Sobre el autor

REDACCIÓ
Lo más leído