Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.
Tota esta reflexió preliminar ve a compte de les grans desgràcies que hansucceït recentment a la prova atlètica celebrada a Navaixes. Uns accidentscasuals que han de fer pensar. De segur que l’organització ha gestionat ambrigor i que els corredors i les corredores s’han preparat millor que fa 30 anys.La nombrosa participació posa de relleu que l’esport de córrer està de moda.Però alguna cosa no estem fent bé o la podem realitzar millor. Potser elsatletes populars ens hem apassionat per la salut, per les marques i pelsquilòmetres. Hem pensat a acumular proves i tenim obsessió per la nostraalimentació. Han fet d’este esport una moda i hem volgut estar a l’última moda.Després del que ha passat haurem de tindre clar que estem per a gaudir. Sempreens hem enganxat a córrer perquè era una pràctica senzilla que es podia practicaren qualsevol lloc i hora. No ho oblidem. No esperem a que la salut passefactura.
El triomf del corredor popular és eixir cada dia sense pensar en infinitesproves o en l’alimentació severa. Continuem així. Almenys jo hui en estesprimeres hores del matí, quan acabe l’article, em posaré les sabatilles itornaré a córrer amb la intenció de: disfrutar, cuidar-me i no obsessionar-me.Espereque tu, corredor, ho faces també així.