Ir al contenido principal

Reflexions

REME NAVARRO
Reme Navarro
Reme Navarro

Añadir El Periódico de Aquí como fuente preferida de Google de forma gratuita.

Activar ahora

Comés habitual després dels resultats d’unes eleccions, ara es tempsd’avaluacions i reflexions. Des de Compromís per Benetússer volemmanifestar algunes coses al respecte intentant fer una anàlisiobjectiu. En primer lloc, donar les gràcies a totes les persones queens han recolzat amb el seu vot, tant al Senat, com al Congrés delsDiputats i a les Corts Valencianes.


Desprésde conèixer els resultats, ens ha quedat un sabor agredolç. Agreperquè no hem aconseguit els dos primers objectius que ens havíemproposat: tenir un grup parlamentari valencià al Congrés delsDiputats a Madrid i la Presidència de la Generalitat Valenciana.Sense dubte, la por i la propaganda del vot útil ha triomfat unavegada més en detriment dels interessos valencians.


Noobstant això, tenim també motius per a estar satisfets perquè elsaltres objectius han estat assolits. Efectivament, contra els pitjorsvents i tempestes, hem aconseguit consolidar la veu dels valencians aMadrid, ja que el nostre candidat, Joan Baldoví, repetirà icontinuarà treballant per a que la nostra veu siga ressonant ambforça al Congrés dels Diputats i les reivindicacions valencianessiguen escoltades i ateses. D’altra banda, també tenim motius degran alegria i satisfacció: contra totes les enquestes hemaconseguit desmuntar la propaganda i, com diu la nostra candidata ala Presidència de la Generalitat, Mònica Oltra, la dreta corrupta,la dreta bruta i la dreta que no se’n entera, no tindran cappossibilitat de governar ni de tombar tots els beneficis socials queles valencianes i els valencianes tenim gràcies al Govern delBotànic dels darrers quatre anys, ja que es pràcticament un fet queel Pacte del Botànic es prolongarà esta novalegislatura.
Finalment, un altre motiu de satisfacció, sinó elmajor, és el fet de poder afirmar que Compromís per Benetússer esconsolida com a segona força política al nostre municipi.
Alfinal la ciutadania ha sigut responsable i ha votat massivament pertal de trencar totes les negres expectatives que ens estavenpronosticant. Tot un revés a la intolerància i a aquells que tenencom a bandera la nostàlgia del Règim anterior. Europa i el món hanrespirat satisfets amb els resultats obtinguts a l’Estat Espanyol.

Continuem treballant per aconseguir que la nostra veu a Europa amb JordiSebastià ressone com sempre en defensa dels nostres interessos i anivell local seguim amb el nostre treball per a que el proper 26 deMaig puguem incrementar el nivell de confiança de la ciutadania iconsolidar el nostre projecte per tal de millorar la vida de lespersones que viuen en el nostre poble.

Sobre el autor

REME NAVARRO
Lo más leído